Belák, Maroš 1983-
Belák, Maroš 1983-
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam-a22------i-4500 | |
1 | kpw31199250 | |
3 | BOE303 | |
5 | 20210120094002.5 | |
100 | 1# | $a Belák, Maroš $d 1983- |
370 | $a Zvolen (Slovensko) $c Slovensko $f Praha(Česko) | |
372 | $a výtvarné umění | |
374 | $a výtvarní umělci | |
375 | $a muž | |
377 | $a slo | |
678 | 0# | $a Slovenský výtvarný umělec, působí v Praze a v Brně. |
688 | $a Apart from references to the cultural landscape (specifically the environment of parks and dialect-free front gardens), the common denominator of the artist’s work is an effort to articulate the tension between the really seen and the sensed content (motif) of the painting. The artist works with suggested shapes that disappear in the multi-layered picture plane, exist there merely in the form of a sensed suggestion when we are not sure what is real in the picture and what is our input through our own perception and associations. By declaration of what is only felt but never really revealed as the content these pictures engage us in a strange hide and seek during which we suddenly begin to realise our own physical presence. $b Jana Písaříková | |
689 | $a Společným jmenovatelem autorových děl je kromě odkazu ke kulturní krajině (konkrétně se jedná o prostředí parků a předzahrádek zbavených dialektu), taktéž snaha o artikulaci napětí mezi skutečně viděným a tušeným obsahem (motivem) obrazu. Autor pracuje s náznaky tvarů, jež se ztrácejí v mnohovrstevné ploše obrazu, existují v ní jen v podobě tušeného náznaku, při kterém si nejsme jistí, co je v obraze skutečné a co si do něj vkládáme my sami vlastní percepcí a asociacemi. Deklarací tušeného a nikdy v posledku neprozrazeného obsahu nás tyto obrazy vtahují do prazvláštní hry na schovávanou, při níž si z čista jasna začínáme uvědomovat svojí vlastní fyzickou přítomnost. $b Jana Písaříková | |
1112 | $c 20180823 | |
1200 | $a Michal Maruška | |
1210 | $a www(osobní stránka) $u https://www.works.io/maros-belak |